Kínai mozdonyok vontathatják ki Lázár Jánosékat a gödörből
Hamarosan akár 20 új kínai mozdonyt vehet a MÁV számára a Lázár János vezette közlekedési tárca – tudta meg lapunk.
Hamarosan akár 20 új kínai mozdonyt vehet a MÁV számára a Lázár János vezette közlekedési tárca – tudta meg lapunk.
A magyar állam – élve az elővásárlási jogával – 2022 óta hét ingatlant vett meg a világörökségi helyszíneken Lázár János döntése alapján. Volt olyan lakás, amelynek négyzetméteréért 4,5 millió forintot sem sajnáltak – ezen már a kormány ülésén is fennakadtak.
Vitézy Dávid szerint az lehet a háttérben, hogy túl nagy nyilvánosságot kapott, hogy történelmi mélységbe zuhant a MÁV pontossága a nyáron.
Lázár János szerint érezhető tehercsökkenést jelent majd a vasúti pályadíjak csökkentése, de iparági szereplők szerint ez még nem elégséges a vasúti teherszállítás versenyképességének javításához. Szükség van a mellékvonalakra és arra, hogy a karbantartásokkal a cégek tervezni tudjanak.
A képviselő szerint a költöztetésre szánt pénzt a vidéki múzeumok fejlesztésére kéne inkább fordítani.
Az építési és közlekedési miniszter szerint mindenki egyenlő eséllyel indul a kastélyokért, de a fenntartásuk jómódú városok, közösségek „hobbija”.
Lázár János ideiglenes műemléki védelemmel oltalmazza a XII. kerületi turulszobrot, hogy elcsaklizzon néhány szavazót a Mi Hazánktól, közben pedig valódi műemlékek tucatjai pusztulnak.
Kovács Gergely szerint ez csak tévedés lehet, és a miniszter a MÁV-ot akarta műemlékké nyilvánítani.
Két akkumulátor- és egy autógyár épül, komoly fogyasztásuk lesz, még sincs pénz a fejlesztésre.
Pedig a Fidesz kommunikációs igazgatója szerint Lázár „egy kemény csávó”.
A vasúttársaság finanszírozása túl alacsony, szinte mindenki találkozott már gondokkal az utazása során, a megye- és országbérletek viszont pártpreferenciától függetlenül népszerűek.
Részben európai uniós forrásból.
Lázárban ne bízzon, a politikai elit pedig kisebbrendűségi érzéssel küzd – többek között erre hívta fel az RTL vezetőjének, Andreas Rudasnak a figyelmét Fellegi Tamás, a második Orbán-kormány minisztere abban a levélben, amelyben arra a tárgyalásra készítette fel a cégvezetőt, amelyen megszülethetett az alku az RTL magyarországi menedzsmentjének leváltásáról.
Nagy Márton, „aki úgyis mindent tud” is megkapta a magáét Csányi Sándortól. Az OTP-vezér vívópartnereinek listája hosszú 2010 óta, összekapott már Lázár Jánossal, Deutsch Tamással, Kocsis Mátéval és a sort hosszan folytathatnánk. Csányi Sándor rendszeresen és módszeresen kritizálja a kormányt, néha szőrmentén személyesen Orbánt. A titka: az ország egyik leghatalmasabb embere, de tudja, hol a helye és jóban van a miniszterelnökkel. És persze: megengedik neki.
A miniszter szerint „bátor és kifinomult” pályamű nyert.
A miniszter elmondása szerint a kormány „társfővárosként” tekint Debrecenre.
A napokban az idegesség olyan jeleit észlelhettük a Fidesz soraiban, hogy ha nem is vetíti előre a bukás fényét, de elképzelhetővé teszi egy esetleges ideg-összeroppanás bekövetkeztét, írja szerzőnk. Vélemény.
Kilenc év, nulla magyar vezérigazgató.
A Zalakerámia romhányi üzemét leszerelik, a tófeji egység augusztus óta megint nem termel – tudta meg a HVG. Működnek tehát a kormány külföldi építőanyag-gyártókat sújtó intézkedései, hiszen a Lasselsberger tulajdonában álló patinás magyar csempegyártó a tönk szélére került, talpra állás pedig nehezen képzelhető el.
Egy ilyen volumenű járműbeszerzés legalább 3-4 éves folyamat, és a hozzá szükséges infrastruktúrafejlesztés is sok milliárdos tétel.