Elgáncsolná Lázár János pályaudvar-eladási tervét a főváros
A Lázár vezette ÉKM 99 évre magánkézbe adná a pályaudvarokat, a főváros most ennek tartana be Vitézy Dávid előterjesztésével.
A Lázár vezette ÉKM 99 évre magánkézbe adná a pályaudvarokat, a főváros most ennek tartana be Vitézy Dávid előterjesztésével.
A miniszter azt is elárulta, hogy mikor ült utoljára vonaton, és hányasra értékelte az utazás színvonalát.
Közös előterjesztést visznek a Fővárosi Közgyűlés elé.
Emellett pedig régi kocsik felújítására és használt járművek bérlésére is készül a vasúttársaság, hogy kiszolgálja az egyre nagyobb utasközönséget.
A miniszter szerint a kegyelmi botránynak hosszantartó politikai következményei lehetnek.
A politikus azt ígéri, a Podmaniczky Mozgalom minden lehetséges eszközzel küzdeni fog a pályaudvarok területeinek átadása ellen.
A terézvárosi önkormányzat évek óta egyeztet a kormánnyal a Podmaniczky park létrehozásáról.
Az ügyből az oknyomozó portál szerint titkosszolgálati belharc lett.
A felcsúti milliárdos Lázár János nagybátyjával kötött nagy üzletet.
A feladatok jelentős részét ez év végéig, sőt „azonnal” kell elvégezni.
A köztársasági elnök bukásához vezető kegyelembotrány, önkormányzati, európai parlamenti és amerikai választások, szuverenitásvédelem és 1956 újraértelmezése. Idén is erős évünk volt, döntsön ön, melyek voltak 2024 legemlékezetesebb pillanatai! A szavazás december 9-ig tart.
Lázár János törvénymódosítója szerint a minimális szolgáltatási szintet lecsökkentenék, a párhuzamosságokat pedig megszüntetnék.
A kiadások nőnek majd, a 2025. évi büdzsé mégis kevesebb forrást biztosít a vasúti személyszállításra, állítja az egyesület.
Ismeretlen tettes ellen, hivatali visszaélés és hamis vád miatt tesz feljelentést az Építési és Közlekedési Minisztérium, miután a tárcától időközben kirúgott Bátonyi Péter a Partizánban rántotta le a leplet az állítása szerint jogsértő módon lepapírozott műemléki felújításokról.
A közlekedési miniszter már nem sz.rból, hanem sárból épít várat.
A közlekedési miniszter elment Kőbánya-Kispestre, és elszörnyedt, a MÁV-applikáció egyik funkciójáról pedig kijelentette, hogy az teljes baromság.
Miközben több helyen is fennakadások voltak a vasúti közlekedésben, Lázár János egy DK-s politikussal közösen bejárták a Kőbánya-Kispest vasútállomást.
A független képviselő anyázott, a miniszter szerint neki szarból kell várat építeni. Hadházy riposztja: nem muszáj, el is lehet húzni. Végül hozzászólt Vitézy Dávid is.
A fejlesztésre elsősorban a szegedi és debreceni autóipari központok miatt van szükség.
A Telexnek adott interjúban arról is beszélt, hogy a Fideszben nincsenek politikai ambíciói, és hogy a Podmaniczky Mozgalom hivatalos lokálpatrióta civil szervezetté alakul.